prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Nu blir det andra bullar...

Publicerad 2009-05-22 15:00:27 i Saras dagar

Nu ni är jag på bättringsvägen! Då blir det andra bullar. Varje gång jag varit sjuk så är jag så lycklig när jag blir bättre.. en sådan livslust! Smsar och hör av mig till alla nära och kära, funderar på att ta tag i bloggen på riktigt. Så ni 20 st som läser bloggen. Allvarligt. Vad vill ni se? Fler skönhetstips, smink? Har ju trots allt body-shop kunskap i bagaget.. snuskiga hemligheter om Henke? Bilder? Hjärtefrågor? Vore kul om ni skrev ett litet hej.

Nu har jag duschat, ni ska få en livebild tänkte jag:



Sen tänkte jag faktiskt gå utanför lägenhet (!) För första gången på typ en vecka. Ska handla lite, kanske ta en promenad.. se hur det går helt enkelt! Imorgon tänkte jag gå till jobbet wohoooooooo! Vad tycker ni förresten, ser jag inte frisk ut? Kärlek till er iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela