prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ledig at last.

Publicerad 2009-05-10 16:06:03 i Saras dagar

Hej mina älskade!

Igår var en jättebra ikväll och idag var en jättebra dag. Gick hem till Söder efter jobbet på stadshuset, sedan har jag diskat och städat här hemma så det ska bli fint tills päronen kommer om nån timme... Hann gå i lite affärer också! Kände mig lite hurtig t.o.m. Nu är jag helt slut, funderar på en powernap och sen solarium.... det vore nåt det.

Imorgon ska jag sova ut, på eftermiddagen åker vi med bilen och ser på en lägenhet i Uppsala, hoppas på att få fram ett bra pris och att det är fint och sådär :) Spännande. Efter det funderar älskling och jag på att åka ut någonstans och grilla... fast vädret ska bli bajs. Vi får väl se!

Nu kallar sängen... snark

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela