prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

KTH pub och på språng

Publicerad 2009-05-28 18:39:48 i Saras dagar

Hej älskade!

Igår hade jag en superdag, god lunch och shopping! På kvällen vankades det middag med min bättre hälft Sara och sedan tenta-pub på KTH. Shottar i provrör, tequila och jag vet inte vad.. Roligt hade jag iaf! Hade lagom ont i huvudet imorse! Vaknade alldeles för sent, duschade, städade, fixade lite.. Sedan bar det ut på stan, lunch, sjukhusbesök, lite ärendn, banken, kattmat, tittar på söta hamstrar, sedan gick vi till vår favoritaffär, gamla amsterdam, en jättemysig ostbutik på östgötagatan. Har man väl gått in där så kommer man ut fattigare kan jag lova. Så nu sitter vi hemma hos älskling i Hammarbyhöjden och äter tre olika sorters ostar, kex, marmelad....... MMMMMM mums...

Imorgon är det jobb till kvart i sju. Kommer bli sjuukt varmt = massor av folk som vill åka båt... hoppas sömnen inatt blir bra och lång! Ska bli så himla skönt med en bra film och en mjuk famn... sen suss..

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela