prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hicka

Publicerad 2009-05-22 23:25:18 i Saras dagar

Märks det att jag mår bättre? På TV är det en film som jag såg på nästan varje kväll innan jag skulle somna i Sigtuna.. hade ju väldigt, väldigt svårt att sova där. Och filmen var tråkig, sövande, och en av de få jag hade på datorn... Den är så dålig att den blir bra på nåt sätt. Jag gillar ju djupa filmer också... Men den har liksom ingen handling, bara massa prat... Konstigt, konstigt.

Nu är jag ensam. Henke jobbar natt, katt och föräldrar är på landet och här är jag. Med blandade känslor om allt egentligen.. börjar tänka på livet och sånt. Haha. Sånt som man inte borde. Men jag älskar iaf min älskis, har fått en nytändning. Vill vara med honom alltid alltid han är den bästa som finns... mums.

Imorrn ska jag jobba på Slottet, tjoho. En skön dag att börja med. Hoppas, hoppas att jag inte har ont. Vill sätta igång med mitt liv nu! Men nu har jag en jättehicka som inte vill försvinna! sovdags snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela