prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej!

Publicerad 2009-05-03 10:27:49 i Saras dagar

Igår var hur bra som helst, bilder kommer sen... Nu är jag uppe, sminkad och klar. Väntar på Gilmore girls och äter lite yoghurt med banan och all bran... mums. Har också försökt få lite vettigt gjort. Kört en diskmaskin, städat massor och tagit hand om katten. Nu ska jag maila Strömma, ta fram uniform schema och nycklar så allt är klart. Ska bli så kul att komma tillbaka! Dessutom jobbar jag med världens bästa trafikledare imorgon, Edith! Men jag kunde verkligen inte sova länge, gick upp 8... konstigt.

Har försökt att sätta mig in lite extra i Eu-valet... det är otroligt komiskt. Här kan ni se kandidaterna: http://www.val.se/val/ep2009/valsedlar/index.html Vad sägs t.ex. om:

"VAL TILL EUROPAPARLAMENTET

666 för en EU:s Super-state med frihet, jämlikhet, rättvisa, fred, kärlek och lyckan"

Haha, det är alltså ett parti som heter så!!! Helt sjukt! Och de får kandidera? Ibland undrar man ju...

Nu piper kaffet att det är klart! Äntligen! Hoppas ni får en fantastisk dag (trots det tråkiga vädret)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela