prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej sötnosar..

Publicerad 2009-05-13 20:40:24 i Saras dagar

Jag måste bara säga att saker och ting börjar falla på plats. När man är liten är allt så himla stort, men det är det inte. Man styr lätt livet dit man vill. Ok, lätt är en överdrift.. men lättare än vad man tror. Jag kan numera ta ner saker i mindre ark och njuta av det- typ god lukt av sirener, musik i öronen, en promenad och sol. Börjar jag bli gammal? Det är fantastiskt att vara ung men jag vill aldrig gå tillbaka i tiden. Inte en dag, för det blir lite bättre hela tiden... allt är inte så läskigt som man tror! Man blir mer självsäker så längre det går.. och det är så härligt.

Jag har lägenhet i uppsala! Snabbt pang poff men så är det! En fin liten tvåa i Svartbäcken, hyr jag i andra hand från 15e augusti till 15e juni! Läskigt men otroligt nyttigt! Ska jg klara det? Jag får fokusera på att laga min egen musli, inreda fint, börja träna igen och engagera mig i skolan... så hoppas jag att saker faller på plats där också!

Var jättetrött imorse men hade en toppendag med toppenkollegor på jobbet. Fick god mat av älskling när jag kom hem, sedan blev det långpromenad och en nogger-mint, den var helt OK, inte fantastiskt. Förövrigt så åt jag första gången ensam idag på en restaurang! Hade glömt min lunchlåda så det var jag som satt där med alla brats. Det var faktiskt också ett litet steg på min ensamhetsvänjning! Woho!

Nu blir det te och mys i soffan. Måste somna tidigt ikväll, var så trött imorse.. Behöver minst 9 timmar för att komma igång igen och klara 5 dagars jobb till! Så därför blir det nedvarvning nu..

Kärlek- hoppas att era pusselbitar drar åt rätt håll också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela