prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej hopp kära blogg!

Publicerad 2009-05-30 09:34:00 i Saras dagar

Igår var en jäktig dag.. kom på kvällen innan att jag glömt delar av jobbuniformen hemma så fick gå upp mkt tidigare än nödvändigtl, åka hem och hämta... springa till jobbet å sen jobba till 18.45! Efter jobbet så mötte kärlek upp med mig bilen, vi åkte hem till mig köpte hem thaimat och myste... sedan blev det rosé i gott sällskap på Eken! Sååå trevligt... dock sover jag aldrig så mkt som jag skulle behöva... så är lagom trött faktiskt idag. Måste, måste ta det lugnt ikväll och sova tidigt.. måste... men det är ju Robinson så jag måste ju hålla mig hemma ändå!

Ikväll är vi kattvakter igen... stackars sötaste Wilma som är ensam hemma hela helgen nästan.. måste gosa extra med henne ikväll. Kanske en extra räka?

Nu väntar jag bara på att rushen ska börja här i mitt lilla hus.. fint väder, sthlm marathon, lördag... do i have to say more?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela