prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej älsklingar.

Publicerad 2009-05-26 20:16:47 i Saras dagar

Jag har fortf sjukt ont i magen hela tiden... pga cystan. Äter starka värkisar och ja, ni vet... har jobbat massor på sistone. Kick-offen var superkul och igår så var det middag med gäster, sen somnade jag som en stock i älskis famn.. Idag har jag jobbat hela dagen igen, fick t.o.m. stanna lite längre men vad gör det! Blev en superhärlig lunch ute med massa sol, fick t.o.m. lite färg! Wihi! Nu ska jag hem och mysa med älskling igen.. imorgon är jag ledig jiiiiiiippiiiiiiiiiiiiii! Två dagar.. Ska hinna skicka in den hela ansökan till volontärjobbet, byta bort några pass, planera sommaren, umgås med mammi, simma, äta gott, sova och träffa lite vänner. Det ni.

Nu måste jag iväg! kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela