prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej älskade!

Publicerad 2009-05-04 23:14:47 i Saras dagar

Är så mycket gladare idag som om en last lyfts från mina axlar... najs! Var en superbra bästa dag, jättetrevliga tjejer och det kändes jätteskönt verkligen. Sämre lön, gladare Sara. Ibland får man faktiskt väga vad som är viktigast! Jobbade iofs en lång dag, 9-18.45 men den gick fort och jag gjorde en hel del olika grejer...

Imorgon är jag ledig igen sedan är det 6 dagar i streck som gäller! Så älskling och jag ska gå till läkaren med mig, simma, sola solarium och sedan på kvällen ska jag faktiskt på TEVE-fest med Annica på imperiet. Det blir nog kul!

Har haft en supermysig kväll. Åt middag hemma hos mamma och pappa och sedan så åkte jag hem till älskling. Vi tände lite ljus åt vindruvor drack te och hyrde film (Låt den rätta komma in). Otroligt obehaglig och lite hemsk/grov film men ändå genomtänkt. Var sjukt trött men lyckades hålla mig vaken, duktigt av mig.

NU FÅR JAG ÄNTLIGEN SOVA! Kommer somna på 3-4 sekunder :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela