prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Guten morgen!

Publicerad 2009-05-11 15:00:53 i Saras dagar

Helt sjukt vad trött jag var igårkväll! Sov 11 timmar! Det roliga var att jag vaknade och gick upp på toa kl 8 imorse... sen tänkte jag försöka somna om. Efter några minuter så gick jag upp iaf, för jag inte somnade...trodde jag! För då var klockan halv 11! Hahaha, helt otroligt..

Vi åt massa god frukost älskling och jag, fixade oss och åkte till Sickla köpkvarter... sedan vidare hem till mig och lämna in Strömma-uniformen på kemtvätt på Östermalm. Sedan en långpromenad runt djurgården! Vi såg massa svanar och sånt.. såå fint. Nu har vi precis köpt thai-take away (biff med basilika och kyckling kokosmjölk MUUUMS!!) och snart ska vi åka iväg och kika på lägenheten!! Hoppas nu!!!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela