prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

En liten inblick...

Publicerad 2009-05-12 21:35:20 i Kärlek

Jag undrar om ni fattar här hur jag har det hos älskis i Hammarbyhöjden, det är en riktig berg och dalbana! Jag beter mig lite för ofta som en trotsig 5-åring. För att få mig på humör igen brukar älskling dansa med gossedjur, låta en vindruva sjunga eller prutta mig på magen (som man gör med små barn). Alldeles nyss så brast älskling ut i skratt/gråt över Enya&Anus som två av de som ställde upp i delfinalen, det tog aldrig slut. Vilket asgarv! Det förklarar vår humornivå. Ungefär. Helt fantastiskt är det iaf! Ibland brukar jag säga "blunda" och springa och gömma mig under täcket (alltid samma stäle). Då skriker älskling "Vaaar är Laalaa? Vaar är mokolorven?" (Som han brukar kalla mig) Å sen så säger han "nähä, då får ja väl sätta mig här så länge, och sätter sig på mig. Slutar oftast med kittlingar åt båda håll... det är alltid lika kul. Haha. Jag älskar dig massvis.


Otroligt rolig bild från Milano... vad tittar älskling på måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela