prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Du har förlorat mer än jag.

Publicerad 2009-05-05 23:40:49 i Saras dagar

Idag började med en lång sovmorgon, sov allt som allt 12 timmar inatt, så himla skönt. Tydligen tog jag upp hela sängen så älskling sov inte lika gott men det är sånt man ska stå ut med :) Började med ett besök på Roselunds vårdcentral och världens mest otrevliga sjuksköterska. Tydligen var mitt blodtryck normalt iaf, 120/70. Optimalt. Men jag känner mig fortfarande lika yr och trött. Ny läkartid och spirometritid iaf, alltid nåt... Sen så åkte vi en 2-timmars båttur och åt jättegod lunch. Jag älskar dig flänrik.

Imorgon är det jobb 9-17.45 och efterjobbet ska jag äntligen få äta på VaPiano, så mysigt! Denna kväll slutade med solarium och lite promenad med älskling. Sedan var internet och TV nerlagt (som hos alla andra) så vi såg på Mamma MIA .Den är SÅÅ bra. Jag blir så glad!! Borde verkligen lägga mig nu... tandborstninsdags.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela