prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Bländande blond

Publicerad 2009-05-27 09:17:44 i Saras dagar

Hej!

Typiskt nog så var jag ganska pigg när älskling gick upp kl 8 så det gjorde jag med! Men skönt att kunna ta det lugnt och inte behöva stressa iväg tycker jag... sitter och dricker lite kaffe, ser på nyhetsmorgon.. det gamla vanliga!

Idag ska jag faktiskt ha en heldag med min mor. Vi ska simma, äta lunch och lite shopping. Helst vill jag faktiskt klippa och färga håret också, men det var ju inte alls länge sen jag gjorde det sist.. och det känns ju onödigt. Det måste betyda att det inte blev så bra, jag brukar inte behöva klippa det så snabbt... blir en ny frisör denna gång. Vill ha massor av tips helst!! Vill bli riktigt fräsch och blond till sommaren.. hihi.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela