prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Söndag.

Publicerad 2009-03-29 12:19:03 i Saras dagar

En sak är helt underbart med att jobba- när man är ledig så är man ledig. Axlarna fria. Jag har tagit det så himla lugnt i helgen, igår var älski och jag på IKEA, åt lunch och handlade lite sen fick jag skjuts hem, åt middag, såg på robinson, nån dålig film och somnade i soffan. Sov hur gott som helst hela natten. Idag ska mammsi och jag iväg till djurgården, det är ju lite varmare ute idag. Äta brunch på lisa på torget, se på griskultingar och lyssna på nån bröllopsföreläsare. Pappa kom precis hem efter ännu en tur till Sydafrika/Zambia med en ny POLO-skjorta och lite läppglans och 8hour cream till mig. Najs! Sånt uppskattas alltid.

Nu tror jag på våren, på att älskling ska bli frisk, på att jag ska bli frisk, på mindre oro och en mindre jacka. Och det får räcka med tro. Och jag tror på kärlek, tror att älskis och jag kommer hålla länge, på att min katt kommer bli en normal katt snart (som inte är orolig hela tiden) och en massa annat.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela