prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

lite sliten

Publicerad 2009-03-14 17:58:06 i Saras dagar

Hej förlåt för rekorddålig uppdatering! Jag har bara haft så himla mycket roligt för mig!

Jag har jobbat jättemycket men idag är jag ledig, skööönt... i torsdags åkte jag hem till Annica efter stängning på sexparty. Fick te, chips och kladdkaka och massa tjejsnack och skratt. Superskönt. Kom hem ganska sent till älskis, myste lite och sov. Igår efter jobbet kom Paret och Emelie hem till mig, efter nåt glas vin gick vi till högbergs och sedan vidare! Blev en shot för mycket sen kom älskis och hans kompisar och joinade. Jag skrek, dansade och hoppade till stängning då det blev några chicken nuggets, en dusch när jag kom hem och bums i säng. Idag har älskis och jag haft världens segdag. Vaknade först vid 11, åt en macka, drack lite vatten och såg på Gilmore girls. Vi somnade igen, myste massor och gick upp vid 15. Duschade och åkte iväg till Barkarby outlet. På vägen hem köpte vi take away hamburgare och glass. Muuuuuuuums...

Nu sitter jag här och är supertrött. Ikväll ska jag bara mysa här hemma med katten, äta god middag och se melodifestivalen. Sen ska jag sova hur länge som helst! Imorgon ska mama och jag iväg till Nacka Forum och shoppa loss. Jag älskar ledighet! Nu ska jag försöka bota huvudvärken.. kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela