prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej!

Publicerad 2009-03-01 10:27:39 i Saras dagar

Det blev en toppenkväll igår, trots allt! Tack för det!!! Är allt bra med er? Idag är det första mars och början på våren. Solen lyser rakt in och värmer. Helt underbart. Jag hoppas verkligen att det vänder nu!

Jag vaknade ganska tidigt men har legat och vridit mig, somnat om och vaknat, somnat om och vaknat. Nu är jag helt borta i huvudet. Men min väntan är äntligen över- för nu börjar gilmore girls. Mitt absoluta måste på söndagmornar. Haha! Och en kopp kaffe... är så glad att älskling kunde sova nästan hela natten. Först kl 6 åkte han iväg, men han kommer hem igen vid 13.

Ikväll har pappa fixat god middag, annars får vi se vad dagen bjuder på. Imorgon börjar ju allvaret igen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela