prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej kärlekar.

Publicerad 2009-03-31 11:22:09 i Saras dagar

Ibland har man massa tankar som snurrar runt. Jag kommer ihåg under en liten period i mitt liv då jag bara hade mig själv- min musik, mitt rum, min trygghet i mig själv. Och det var så sjukt nyttigt att ni anar inte! Jag gick vidare så fort jag fick chansen och fick allt det jag föreställt mig. Nya underbara vänner, en fantastisk sambo som jag skrattar med, utekvällar och ett ro i sinnet. Men så ser jag så många som fastnat i gamla fotspår. Som sitter hemma och ältar. Jag har förlorat, tro mig, jag vet hur det känns. Men kom igen! Livet är NU. It's a shame och jag önskar att alla kunde släppa taget och bli lyckliga såsom jag lyckats göra.

Nu ska jag till mitt jobb på Drottninggatan, en härlig promenad! Hoppas ni får en underbar tisdag!
 
Kärlek på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela