prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej älskade.

Publicerad 2009-03-22 18:10:16 i Saras dagar

En jättesnabb update: Jag är trött och kär i älskling. Igår var jag ute och idag har jag jobbat hela dagen med folk som sett på nyhterna om TBS och jag har varit grillad. Älskling läggs in på sjukhus i 5 dygn nu på tisdag, jag tycker synd om honom. Mina datorer är fortfarande trasiga. Jag har varit ledig en dag på typ 10 dagar. Jättejobbigt! Jag kommer få bonus. Det gillar vi. Ikväll ska jag bara sova. Imorgon ska jag upp till läkaren sen ska jag simma och umgås med älskis. Annica hälsade på mig idag under min grillning, det var trevligt. Igår fick jag se hur fluffis bodde. Nu ska jag äta röding! Hoppas ni hängde med! CHING

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela