prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej älskade!

Publicerad 2009-03-20 21:00:42 i Saras dagar

Förlåt för min hemska uppdateringarna. Men såhär är det. Jag jobbar jätte, jättemycket. När jag är ledig träffar jag mina älskade vänner! Och tränade gjorde jag (igår var enda lediga dagen på hela veckan), och så gick jag en långpromenad i solen och shoppade massa fint. Fantastiskt. Jag älskar våren och solen! Sen har jag världens bästa pojkvän och familj som jag gärna umgås med de få timmarna jag har på kvällen innan jag däckar som en stock i sängen... datorn lockar inte så mycket. Men allt går i perioder! Just nu prioriterar jag annat helt enkelt! Och jag är jätteglad faktiskt!

Häromdagen firade älskling och jag lite extra, gick och åt lite finare middag och drack nåt glas till. Så himla mysigt. Jag älskar min världens finaste Henke! Annars mycket jobb, blir även så hela helgen. Men lite annat hinner jag med. Idag så blev det en godis-kväll med morgonrock åt mammsi framför lets dance. Wilma kissen är också här förstås. Imorgon blir det utgång med Fluffis!

Hoppas ni mår lika bra som jag, livet är för kort för något annat,

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela