prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej!

Publicerad 2009-03-07 22:02:05 i Saras dagar

Förlåt för hemskt hemskt dålig uppdatering. Men här kommer iaf en liten sådan... i torsdags kom Laura hem till mig, vi åt tjejglass såg på tjejfilm och pratade tjejsnack. Det var så himla mysigt... sen somnade jag som en stock. Igår jobbade jag och sedan var jag på spontanfest för Pegah som kom till Stockholm! Somnade alldeles för sent... för mamma hade precis kommit hem från Vitryssland när jag kom hem så vi satt och pratade lite....

Idag har jag jobbat och varit supertrött. Så idag är jag bara hemma med föräldranra och katten och ser på dåliga filmer, äter popcorn, och melodifestivalen förstås.

Kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela