prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej!

Publicerad 2009-03-05 15:41:07 i Saras dagar

Hoppas ni har det bra! Igår hade jag en riktig skön dag. Vaknade upp med älskling, tog en promenad ner till hammarby sjöstad för att hämta nåt han glömt på praktiken. Åkte och simmade, solade och bastade i lugn och ro, det behövde jag verkligen! Och vet ni vem som plaskade runt där med mig? Idol Lars! Haha...

Igår var Emelie och jag ute på en liten barrunda, supertrevligt. Det var mindre trevligt att gå upp kl 7 och åka till jobbet på utbildningsmöte... men det var mysigt när jag väl kom dit och vi åt frukost tillsammans och så. När jag kom hem vid 12-13 tiden så somnade jag som en stock, och sov typ 45 minuter... sen dess har jag bara slappat, ätit lite lunch och slöglott på TV. Snart ska jag klä på mig igen, förbereda för jobbet imorgon och gå och handla mat. Ikväll kommer Laura hit så jag ska laga god mat och hyra film! Kanske hinner jag åka förbi och fika med min älskade också. Vi får se.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela