prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Heej!

Publicerad 2009-03-23 21:56:17 i Saras dagar

Åh, idag har varit en dag av blandade känslor. Sov ganska dåligt inatt, många tankar som snurrade. Gick upp kl 7 för att åka direkt till sjukhuset och spenderade nästan hela dagen där. Röntgen och prov och mediciner. Har tydligen dåliga lungor och sådär. Men det orkar jag inte tänka på mer nu faktiskt. Tur att jag inte röker iallafall!

Älskling och jag tröstade oss med en kladdkaka på favoritcafét! Sen har vi bara legat och degat. Nu ligger jag och gråter framför spårlöst. Jag är en sån crybaby! Vi har sett på film och ätit massa gott, tsatsiki och klyftpotatis och en riktig köttbit. Det var längesen! Jag har varit helt slut så det har varit jätteskönt att bara ta det lugnt och mysa..

Imorgon är jag ledig igen, det händer inte ofta! Ska träffa lite vänner och bara mysa. Kanske tränar jag lite om halsen tillåter! Älskling fick igång min dator så förhoppningsvis kommer lite bilder upp imorgon också :)

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela