prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Heej!

Publicerad 2009-03-27 10:20:59 i Saras dagar

Åh idag börjar jag 12, så skönt! Har sovit typ 11 timmar inatt med både mjukisar och henkes hoodtröja på. Och ändå frös jag! Jag är verkligen knäpp! Nu är det top model som gäller och en god frukost. Massa smink också. En rolig grej till, haha, jag glömde min deo så ja har tagit Henkes, nu doftar jag som en hel man!! NAJS . Henke har förövrigt gått hemifrån medan ja sov utan båda sin mobiler? Helt klart skumt! Hmm...

Ikväll är det som sagt jobb, middag ute och sedan bio "män som hatar kvinnor". Hoppas vi kommer iväg den här gången. Sist blev jag full på ett glas vin när vi åt och höll på att somna. Haha!

Kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela