prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Heej!

Publicerad 2009-03-26 21:06:55 i Saras dagar

Nu jobbar jag för mycket igen! Men i helgen är jag ledig! Woho! Älskling är hemma från sjukhuset vilket är skönt... Jag har precis tagit en långdusch, rakat benen och sådär. Och nu sitter jag med en kopp te och mysiskläder framför lyxfällan. Härligt! Sitter och försöka planera min födelsedag så vi får se vad som händer... att man fyller 20 är ingen garanti för att komma in på ställena man vill! Suck. Men så länge jag har älskade där ska allt nog gå bra.

Imorgon jobbar jag till stängning sen är jag ledig i helgen. Älsking och jag ska gå på bio imorrn och se män som hatar kvinnor. Det blir bra! Puss och snusk på er älskade

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela