prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Det har faktiskt varit en bra dag

Publicerad 2009-03-10 22:52:59 i Saras dagar

Både på jobbet och allt annat, känns super. Imorgon jobbar jag 10:30-19:30, så jag kommer inte ha så mycket tid att blogga... efter jobbet ska jag hem och äta, fixa lite grejer hemma med kläder och sånt och sen hem till älskis. På torsdag jobbar jag än en gång 10:30-19:30 och sedan så ska jag iväg till A med några tjejer på sexparty! Det blir nog super. Så då ska jag hinna handla chips på lunchen. Och hur ska jag hinna med middag?!

Sen är det iaf fredag, då slutar jag 18, sedan ska jag träffa Paret och äta middag och sedan får vi se vad som händer...  Hoppas det blir en bra helg. Men det blir det säkert!

Kärlek till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela