prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Det är viktigt att göra annat ibland

Publicerad 2009-03-03 22:39:50 i Saras dagar

Idag slutade jag halv 7, och jag var så arg på alla dumma människor!!  Så älskis mötte upp mig efter jobbet så gick vi och åt mat. Indiskt. MUMS. Sen så gick vi på bio och sen en komedi- borta bäst och hemma värst eller något sånt hette den. Lagom lättsmält och rolig! Det var precis vad jag behövde. Lite smågods till det and life is good!

Imorgon är jag ledig, så hiiimla skönt. På torsdag likaså. Tänkte fixa klipptid (och klippa mig), sova massor, läsa min bok, gå och simma imorgon, utgång imorgon helst och sedan personalmöte och träffa Luris för filmkväll på torsdag. Helt fantastiskt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela