prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Please dont stop the rain

Publicerad 2009-06-02 19:44:59 i Saras dagar

Hej älskisar.

Min hals lever sitt eget liv, värker och har sig. Illa. Men jag jobbar på! Har varit så otroligt lugnt idag... Och skönt! Har inte varit min dag idag. Allt gick fel- havregrynsgröt på byxorna, försenad, paraplyet gick sönder.. behöver jag säga något mer? Var så otroligt trött imorse, typ koma..

Imorgon jobbar jag på Strömkajen (trodde det var NYP) så alla kläder ligger där suuuuuuuuuuuck jag är en sån klant!! Men men. Nu ska jag sova massor. Har gett upp min djupa bok och börjat på en shopoholics bekännelser istället. Myycket bättre.

Kärlek i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela