prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Min dag.

Publicerad 2009-06-25 15:12:26 i Saras dagar

Hej kärlekarna!

Idag har jag varit lite mer i balans. Det var hemskt att ta prover dock, allt snurrade och det tog ett tag tills det kom blod. Men fint väder har det varit! Har promenerat och shoppat lite och på vägen hem så ringde doktorn. Då hade de glömt några rör med blod. Grattis. Får ta det en annan gång.

Gjorde en supergod sallad hemma- fetaost, ruccola, sallad, tomater, grillad kyckling, morötter, majs, keso och massa mums. Åt den på balkongen.. Nu håller jag på att göra iordning mig för ikväll ska jag på grönan WIHOOOO. Ikväll kommer jag att vara 5 år!!!!

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela