prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lugn. Äntligen.

Publicerad 2009-06-28 20:36:19 i Saras dagar

Vet ni hur uppe i varv jag är jämt? Hela tiden,  och egentligen utan anledning. Så idag ska jag försöka varva ner. Försöka! Slutade redan 17.30 (WOW), åkte hem och hann ta en glass med min älskling. Sedan åkte han och ska jobba natt, igen. Så jag gjorde en sallad till mig med massa gott, kräftstjärtar, morötter, ruccola, sallad, fetaost, cocktailtomater. Åt typ en hel bunke, haha! Sedan så har jag kört en diskmaskin, städat, diskat, fixat kläder till imorgon... sen har jag också konstaterat att jag och Henke är lediga hela en dag samtidigt mellan 1-20e juli! GRATTIS till oss.. men den dagen ska vi iaf äntligen utnyttja Live-it grejen och rida lite på djurgården! Det ska bli helt fantastiskt, var längesen jag satt på en hästrygg.. saknar det massor. Är en liten hästnörd innerst inne, men säg inget till Henke. Hihi.

Ska fortsätta läsa min bok snart- den är fantastiskt rolig. Har ni inte läst shopoholic serien så tycker jag ni sätter igång nu! Imorgon blir det jobb igen. 8.30-18.45. Nu kör vi!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela