prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Knocked out.

Publicerad 2009-06-21 21:47:59 i Saras dagar

Jag är helt otroligt seg idag, känner mig verkligen helt knockad och matt. Kanske är det alla turister, kanske har jag sovit dåligt.. who knows. Men idag så ska jag lägga mig tidgt, börjar tidigt imorrn också... Efter jobbet så åker jag och några kollegor ut till Fjäderholmarna, dricker vin och ser på teater! Hoppas att jag är piggare då, annars vet jag inte hur det går. Haha.

Mötte upp älskis efter jobbet idag och åt middag... har varit så trött att jag skämt ut honom hela dagen. Tafsat på honom in public, låtit som en bil, gömt mig i affären, sprungit ifrån honom... ja, ni vet. Suck puck på mig!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela