prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Jag är ett vrak.

Publicerad 2009-06-24 22:24:06 i Saras dagar

Idag har jag haft riktiga hormonrubbningar. Började med att jag vaknade hos älskis och var jätteirriterad över att det var paj framme, massa disk osv. Eftersom att jag var ledig och vi ska vara kattvakter hos mina föräldrar i en vecka... morr... jag åkte hem och la mig i solen med min katt. Skulle kunna säga att det var jäääääääättemysigt men nej det var rätt tråkigt egentligen. Och, dåligt humör som sagt. Herr Ågren hälsade på litegranna. Så jag lade mig i sängen och sov lite middag. Städade mitt rum, plockade... Sedan tog jag mig i kragen, duschade och gick ut och shoppade. Mest på ICA dock. Handlade massa färsk frukt, vindruvor melon jordgubbar, god ost och sådär. Gick på systemet och handlade lite vin, och så lite kläder förstås. Allt detta kånkade jag på hem och lagade trerätters till älskis och mig. Det var mys. Förutom att jag spillde en halvliter Brämhults juice på mig. Det kommer jag inte att låtsas om. Det bjöds iaf på lax. Sedan så myste vi tills jag började gråta/skratta helt utan anledning. Men nu känns det lite bättre! Nu har vi suttit lite på balkisen och sett på lyxfällan.. och nu är det snart läggdags. Imorgon är jag ledig igen! Då väntas provtagningar på Roselund och lite annat.

Teatern på Fjäderholmarna med kollegorna var rolig i måndags! Dock lite seg. Allt sitter bra med rosévin dock. Sedan var det upp 6 timmar senare på möte, och jobb till 7 på kvällen. Hem till mammi och pappi på hejdå-middag (de åkte till Norrland på semester imorse) och nu är vi kattvakter. Skönt! Jobb i helgen igen! Men på fredag så blir det middag först med Paret och H! ÅÅÅÅÅÅH.

Hejdå från PMS monstret

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela