prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ingen bra dag.

Publicerad 2009-06-27 21:58:27 i Saras dagar

Åh alltså det är så mycket som händer så jag hinner inte andas. Grönan var helt fantastiskt, en heldag och ha kul med älskling utanför lägenheten. Insane var insane helt enkelt, har fortfarande nackspärr. Haha. Det var hamburgare, glass, brända mandlar, massa skratt åk och lotterier. Jag vann världens fulaste fisk som jag sedan gav bort till bättre behövande... haha.

Igår var en jobbdag igen, på kvällen träffade jag H och S för en god middag och mini-utgång, himla trevligt! Idag har varit en hemsk dag: mensvärk, nackspärr, sjukt jobbig dag på jobbet + massa annat = jag blir världens vrak och hemsk flickvän... men ibland måste man få vara arg. Nu är jag iallafall hemma och ensam och det känns ganska skönt, nu ska jag bara varva ned och sedan sova och hoppas på bättre tider. Bjuder på lite bilder strax! Hoppas ni mår bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela