prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hello lovers.

Publicerad 2009-06-16 19:55:49 i Saras dagar

Ja... intervjun igår.. hmm. Låt oss säga att hon var väldigt annorlunda, iaf jämfört med mig. Inte samma värderingar överhuvudtaget! Så för första gången så kände jag att det var svårt... att klara en intervju. Jag brukar kunna klara mig men men vi får se. Vet inte ens om jag har lust med hela grejen heller längre!

Sedan åt vi supergod kinamat med svärfar, Henkis och jag. Kom hem, pussades lite och somnade som stockar. Var så sjukt trött imorse, typ koma, kunde verkligen inte vakna till! Men efter ett litet tag på jobbet så gick det bättre! Har jobbat absolut hela dagen, 9 till 7. Kom precis hem till älskimälskisen och avnjutit en supergod middag. Har haft en hungrig-dag idag, bara velat äta hela tiden... Vissa dagar är man inte hungrig alls. Konstigt det där! Men då är det bara att äta helt enkelt...

Imorgon jobbar jag igen, ska sova här med älskis inatt förstås. Sedan torsdag är jag ledig och då åker familjen (inkl. Wilma) till landet! Är ledig midsommarafton men jobbar midsommardagen. Så jag åker helt enkelt hem fredag kväll igen. Antingen så träffar jag lite kollegor och dricker rosévin hela kvällen, eller om inte det blir av (vilket jag har en känsla av att det inte blir) så sitter jag helt enkelt hemma och gör ingenting. Men ska jag vara ärlig så gör det inte mig så jättemycket, det är ändå ett medvetet val. Har haft många fantastiska midsommrar men nu ska det tjänas pengar!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela