prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Äntligen får jag också lite sommar!

Publicerad 2009-06-30 20:16:55 i Saras dagar

Det är så underbart att vara ledig. Igår gick kärlek och jag ut och åt mat på en restaurang som heter Stekpannan. Lyckades klunka i mig lite för mkt vin haha (lagom) och åt jättegod mat. Vinglade hemmåt i värmen och somnade som stockar vid 22-tiden. Vaknade vid 9 idag (dvs 11 timmar sömn), tog det lugnt och åt jättegod frukost. Packade ihop vårt pick och pack och åkte iväg till flatenbadet, solade, badade, spelade minigolf och åt glass! Kom hem och somnade igen. Solen tar verkligen på krafterna! Efter ica-shopping lagade Kärlek en otrolig middag. Med lamm, hemmagjord salsa och couscous. Det var faktiskt bland det godaste jag ätit! Nu sitter vi här mätta och nöjda och äter naturgodis och ser på MY NEW BFF (jag ser, henke känner sig tvingad). Snart är det hells kitchen final! Nu kommer lite bilder då blir ni väl glada :)

Imorgon så åker jag antingen till landet ett dygn eller så stannar jag hemma, går tillbaka till sjukhuset (SUCK, dom har klantat sig med mina prover) och tar en afterwork med Parisen. Vi får se.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela