prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

toffel.

Publicerad 2009-07-04 20:53:46 i Saras dagar

Hej älskade.

Är allt bra med er? Det hoppas jag! Jag sitter i soffan med en skål jordgubbar... Slutade vid 19 och sen var älskling här hemma hos oss (föräldrarna mina kom hem idag) och åt middag. Och jag saknar honom redan!!! Åh, orkar inte med mig själv!! Men jag tänker inte sova hos honom! Fastän han har bil! För han har faktiskt jour inatt och jag ska upp jättetidigt imorrn och jobba en superlång dag... så detså!

Idag har varit en lagom kaoisig dag på jobbet. Italienare är ett speciellt släkte! Haha. Har suttit och läst massa på DN och Carl Bildts blogg. Vilket spännande liv han har! Funderar också starkt på att bli politiker. Häftigt ju! Fast vi kan glömma det ändå för jag skulle aldrig klara av kritiken.

Aja nu ska jag faktiskt inte sitta här och tönta mig utan antingen så läser jag min bok eller ser en film (eller SATC) upp alldeles för tidigt imorrn!

Och så till en rolig grej- jag har fått en kusinbarn! Massa massa lycko och grattiskramar till Martina och Ajje!

Kärlek i hoper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela