prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Sommartid- var är hjärnan? Här är våldet.

Publicerad 2009-07-21 23:43:37 i Saras dagar

Hej bloggibloggi!

Nu sitter jag uppe- alldeles för sent för att vara mig... Paret var här och åt middag och vi planerade lite, det var supertrevligt. Dessutom hjälpte hon mig packa, fantasico. Nu är allt klart och extrasängen är utbäddad för min kärlek. Det är därför jag sitter uppe.. väntar på att kärleken ska komma och krypa ned med mig. Vi har en ritual, varje kväll får jag en godnattpuss som sträcker sig frånmunnen ner till nacken. Så mysigt! Sen så säger han godnatt, min skatt. Och då sover jag som ett litet barn! Men jag är så trött att jag inte vet om jag orkar hålla ögonen uppe länge till... glad är jag iaf, för jag har hittat min ipod! Som jag trodde var borta. Hittade massa nostalgimusik, t.ex. Kent- kevlarsjäl. Det är egentligen inte bra för mig att lyssna på sånt här, haha. Men jag tror fallgropen är längre bort för mig nu än den någonsin varit.

Ska bli för himla skönt att komma iväg till Gotland- vi hade det så bra där förra året också så det blir nog inte annat än grejt. Älskar, älskar semester. Fick förövrigt brev idag från UU! Välkommen till Uppsala universitet :) Hihi! Nattis.

Så länge hjärtat mitt slår, så minns jag dig när,
du stack ett hål i min kevlarsjäl.
Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela