prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Sara = Badboll

Publicerad 2009-07-21 17:21:00 i Saras dagar

Hej älskade vänner!

Kryssningen till Riga var spännande. Båten var under all kritik, minst sagt. Behöver jag säga att vi fick frusna lingon med färdig karamellsås i ett glas till efterrätt? Eller att poolen var så varm så gästerna själva fick stå med hinkar och föra över kallt vatten? Men oj, vad vi har skrattat!

Riga var en fantastisk stad iallafall, dit måste jag åka igen! Jättemodernt, mysigt och fint. Bra shopping, god mat och även jättefina stränder. Det blir nog flyg nästa gång dock!

Vi kom hem vid 9 imorse, åkte 76an hem till Slussen och somnade en stund. Sedan har jag fixat utväxten (välbehövligt) och sprungit runt stan i jakt på ett par skor, utan lycka tyvärr.

Jag har ätit så sjukt mycket mat i Riga att jag känner mig som en badboll, och mår illa. Inte kul! Nu ska jag packa om och tvätta ikväll, känner mig trött också. Imorgon bär det av till Gotland med älskling! Så skönt att komma bort. Just nu känner jag mig lite trött på folk, och ja en hel del helt enkelt. Ska försvinna i några dagar nu. Välbehövligt där med!

Glad sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela