prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lägesrapport.

Publicerad 2009-07-09 19:43:47 i Saras dagar

Hej hej hej!

Åh vad härligt jag har haft det. Förutom sjukhusbesöken då. Vi tog tåg och sedan buss till Gimo och blev upphämtade. Väl på landet väntade myskläder vin och massa grillat! Vi spelade spel och somnade som små grisar. Imorse vaknade älskling och jag till fantastisk frukost med tända ljus. Det var så mysigt och avslappnat. Det behövde jag verkligen! Sedan blev det av till Uppsala- Canneloni till lunch och sedan så blev det kontraktskrivning och handskakning! Oj vad vuxen jag känner mig och nu är det kört, den 15e augusti blir jag andrahandsinflyttad i en 2a i Uppsala, Svartbäcken! Vuxenpoäng i massor! Nu har jag precis fixat mig för en kväll med Saris. Förhoppningsvis blir det drinkar! Eller kanske vin...

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela