prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Konsten att bara vara

Publicerad 2009-07-17 09:59:21 i Saras dagar

Nu har min semester börjat! Jag har jobbat heltid sen november även under jul nyår påsk och valborg... så det känns ju bara helt fantastiskt! Och overkligt... Vaknade dock alldeles för tidigt, för drygt en timme sen. Men så är det! Jag är ju så van!

Nu ska jag ta vara på solstrålarna. Och njuta. Njuta massor! Ska göra mig en egen latte, göra en fruktsallad med all god frukt vi köpte på vägen hem igår. Sedan ska jag ge mig ut på en powerwalk i solen, men först måste musikmaskinen ladda lite... Hem och duscha och gå ut, leta solbrillor till Turkiet (har trampat på mina, woops) sedan ska jag växla pengar till Riga på Forex! Kl 14 ska jag möta upp älskling och så ska vi åka speed-båt! Hihi :)

Igår jobbade jag över 2 timmar. Men vad gör det? För nu är jag ledig! Älskling mötte upp mig efter jobbet så gick vi ut och åt. Jag var matt och ville fira. God mat och lite vin och jag var såååååå mätt på vägen hem. Så vi gick hem från Östermalmstorg, det var myspys. Och handlade lite på vägen hem som sagt!

Imorgon ska vi upp tidigt för då ska vi rida polle! Det var så länge sen, ska bli helt underbart! Kameran åker med såklart! Ikväll ska jag laga god fisksoppa å så ska vi dricka vin :)

På söndag ska jag jobba (på semestern) men bara en dag! Direkt efteråt åker mamma och jag till Riga för att vara där en dag och shoppa lite... sedan är jag hemma en dag innan jag åker till Gotland! Åh som jag har längtat!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela