prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Kärlekisar.

Publicerad 2009-07-27 21:25:49 i Saras dagar

Idag har jag kännt mig jättekonstig hela dagen, kännt mig drömmande och gått vid sidan av mig själv på nåt sätt... jätteobehagligt. Hann iaf hämta ut mitt leg köpa lunch och skor, sen gick jag hem och vilade. Kände mig helt svimfärdig. Konstigt. Känns mycket bättre nu iaf! Älskling kom förbi mig så vi åkte hem till honom och jag slockade 1,5 h. Bakade jättegod salami och västerbottenost paj. Supermums! En god sallad till det. Sedan gick vi en kvällspromenad och nu väntar vi på att Beck ska börja- till det te, godis och popcorn. Mat och vila känns det som att jag behöver.

Imorrn ska jag åka förbi jobbet och fixa lite och förhoppningsvis träffa Sara på kvällen. Pegah och co ska ut så om jag mår bra och är på humör joinar jag förstås. Fattar inte varför jag mått så konstigt idag. Jaja!

Kärlek i hoper

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela