prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Helt sltu efter första semesterdagen

Publicerad 2009-07-17 20:12:04 i Saras dagar


Idag tog jag en underbar joggingrunda på drygt en timme runt halva söder. Alltså det var så skönt och fantastiskt. Låter överdrivt men det var varmt, jag fick sol, jag sprang av mig massa dumma tankar och det var himla vackert och med bra musik i öronen! Sedan hem och duscha för att möta upp älskling i stan. Där blev det växling inför både Riga&Turkland! Sedan åkte vi archipellago race- en snabb båt tur i skärgården! det var sjukt mysigt verkligen.. när vi kom tillbaka vart det lite letande efter ett par sandaler. Sedan hem, laga mat, och nu är jag helt sänkt. Ska börja packa till Riga men kommer inte upp ur soffan.. jobbigt... Imorgon ringer klockan tidigt för då ska vi rida polle! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela