prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej, min kära försummade blogg!

Publicerad 2009-07-14 09:24:31 i Saras dagar

Helt korrekt så blev det drinkar sen sista inlägget! Även då bartenderns kunskaper var knappa så blev det bra till slut! Haha! I lördags åkte jag nästan direkt efter jobbet hem till Pegah's Cissi och gick på förfest (utan fest för min del för jag började tidigt i söndags). Och igår var det superrolig utgång med jobbet! Massa skvaller och folk! Och så jobb förstås, varje dag. Igår var jag så himla trött när jag kom hem. Henke och jag åt en god middag och hyrde filmen "Seven pounds". Den var så himla, himla hemsk! Och fick en verkligen att tänka till.. efter det gällde en långpromenad och skingrande av tankar för att kunna somna gott!

Vaknade vid kvart i 9 och nu har jag gjort mig en latte. Så skönt att vara ledig! Idag ska älskling och ja ha en heldag och ikväll ska jag hem till Paret, laga en god middag och ha TV-kväll åååååh mysigt!

Pussipussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela