prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej kärlekar!

Publicerad 2009-07-26 22:53:56 i Saras dagar

5 dygn har jag varit borta men det känns som typ 8 timmar... alldeles för fullt har det gått! Har absolut ingen lust att skriva här men massa massa kort ligger på fejjan.. kanske  kommer upp här senare. Jag har haft det super förutom ett litet snedsteg, att jag blev alldeles för bakfull en dag... haha. Men det är sånt som händer! Kanske sätter upp lite bilder igen :) Efter många om och men med båtar hit och dit så är jag iaf hemma nu! Iaf ett litet tag, tills vi drar till Turkiet på lördag. Längtar ihjäl mig!

Idag blir det lugna puckar tills det blir dags för sängen. Saknar älskling redan, Åh suck på mig.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela