prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej älskade.

Publicerad 2009-07-08 10:02:02 i Saras dagar

Försökte uppdatera från jobbet igår men det gick inte så bra för då kom rushen! Har inge tid att sita vid bloggen tyvärr så det blir lite glest med uppdateringarna.. nu kliar det i fingrarna! Vi tar det i ordning:

För några dagar sen så såg jag en otroligt griapnde film.. Thje delimar vera story. Sök på den! Den var otroligt sorglig och jag grät litegrann. Det värsta är att allt är en sann historia! Jag har fått lite bäbisnoja på sistone (bäbisar överallt) så jag blev extra tagen.

Iförrgårkväll mötte mammsi upp mig efter jobbet och vi gick och åt supergod indisk mat, drack lite vin tills det snurrade i huvudet. Haha. Åkte hem till älskling och sov gott. Igår jobbade jag över en och en halv timme (bra pengar) och gick sedan till tacobar med Henke.. sedan såg vi the proposal på bio! Den var rolig, lättsam och lagom! Men en del skratt bjöd den på och det är huvudsaken :) behöver jag nämna att jag somnade direkt när vi kom hem ? Haha.

Idag ska jag gå till mitt hatställe, roselunds sjukhus provavdelning och ta ytteliggare blodprov. Suck suck suck suck. Sedan tandis. Suck suck suck suck. Och mellan det ska jag hinna köpa och marinera kött, köpa vin och åka iväg till landet. Ikväll ska älskling och jag och familjen ha en myskväll i Östhammar med massa god mat och vin. På torsdag ska det skrivas kontrakt i Uppsala för lägenheten, ska hälsa på TBS i uppsala och lite sådär! Kul! På kvällen ska jag dricka vin med Paret tror jag:) ååh så trevligt! Sedan väntar 6 arbetsdagar innan semestern wohoohohohoho!!

Kärlek och allt sånt

Kommentarer

Postat av: löken

Publicerad 2009-07-08 22:26:06

Parning!! hälsa kossan från mig o gå inte vilse i skogen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela