prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ge mig liv, där allting föds på nytt.

Publicerad 2009-07-27 11:38:59 i Saras dagar

Hej bloggis.

Idag är jag hemma och ledig, men har massa grejer jag ska göra. Ska till banken och hämta ut mitt nya leg, ska till jobbet och hämta min kalender som jag glömt där... ska köpa ett par skor till Turkiet. Ringa BS-kollegorna och stämma träff, göra en tipsrunda till Parets kalas, hem och laga mat till älskling sen senare... Haha ja ni ser! Jag har sovit jättedåligt inatt... har haft världens ångest, mardrömmar och en sjukt stark känsla över att nåt hänt.. att nåt är fel? Jättemärkligt... Så är lite trött idag men vad gör det?

Nu sitter jag iaf med min ansiktsmask och ska snart börja bege mig... bli av med trycket i bröstet. Känns fortfarande som att det är något som är fel, nåt jag glömt? Inen aning om vad det kan vara? Hoppas det går över iaf..

Lägger upp lite bilder också

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela