prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Efter en jobbig dag

Publicerad 2009-07-15 18:23:03 i Saras dagar

Dagen på jobbet har varit helt crazy! Vi var två man kort och så in i helskotta mycket folk att jag höll på att storkna.. men jag överlevde. Fick springa iväg på en shoppingtur på lunchen och njuta av en väldigt godkänd kyckling-sallad i PK-huset med mangodressing.. rekommenderas starkt!

Nu är jag hemma hos min kära påkkvänn och han är fantastisk. Han är faktiskt det. Tror ni mig inte? Han mötta mig vid tunnelbanan och nu har han gjort helgrillad kyckling det ska bli såå gott jag är hungrig hungrig. Sedan blir det långdusch, långpromenad och ikväll ska vi baka paj! Mysmysmys! Imorrn vankas det jobb, nästa sista dagen! På Nypan förstås :) På lördag ska jag och älskling rida polle och på söndag åker jag och min ömma moder till Riga! Woho!

Kärlek i hoper

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela