prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ännu en dag förbi

Publicerad 2009-07-31 00:26:35 i Saras dagar

...och ännu en dag närmare Turkiet! Woho! Idag tog jag lång sovmorgon... tog en promenad med älskling och åkte sen hem och körde en riktig rejd! Sorterade smink, smycken och papper. Sjukt lång tid tog det men bra vart det! Sen på kvällen åkte jag och älskling ut och åt lite, och handlade hem... Sen skulle han till jobbet så jag har sett Göta kanal 2, den var faktiskt överförväntan.. rolig. Alltid när jag är ensam hemma är det ett underbart och samtidigt hemskt lugn som sprider sig över mig. Konstigt. Jag får så mycket mer gjort när jag är själv. Har hunnit handtvätta några tröjor jag vill ha till Alanya och lite så, skönt.

Imorgon ska det packas för hela slanten :) På kvällen ska jag vara lekledare för Parets födelsedagsfest. Det ska bli kul! 04:30 hämtar taxin upp oss här hemma och tar oss till Arlanda. WIho!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela