prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Aj aj aj aj!

Publicerad 2009-07-18 16:58:04 i Saras dagar

Idag när jag vaknade hade jag den värsta träningsvärken jag någonsin haft, vad jag kan minnas iaf. Men vi skulle ju ut och rida! I 3 timmar höll vi på, älskade älskade hästar! Har saknat att få sniffa på en häst. Vi fick själva hämta dem i hagarna och tränsa och sadla. Sedan fick vi börja gå i volten, skritta och sedan trava. Sedan blev det en 2timmars ridning runt djurgården. Det var så kul att sitta på en hästrygg igen men oj vad slut jag var när vi kom tillbaka. Kändes som att jag skulle svimma på vägen hem. Tog en dusch, åt lite och sov i 2 timmar. Helt sänkt var jag. Har så himla ont i kroppen nu att jag knappt kan gå! Haha, alltså det är verkligen synd om mig. Hur ska jag orka gå upp och jobba imorgon? Och sedan? Åka till Riga? Det gäller att packa ner massvis med värkisar ska jag säga er!

Men nu hur trött och slut jag än är så gäller det att packa färdigt, klä på mig något och börja fixa lite. Älskade pegisen kommer hit nämligen och äter middag på min balkong! Och det ska bli såå mysigt eftersom vi knappt aldrig ses och hinner prata! Wohoho! Sen kommer jag somna som en stock, vakna imorrn med en enorm smärta men ändå släpa mig till jobbet... och Riga...

Vi hörs om några dagar bloggen!

Kommentarer

Postat av: pegahhhhh

Publicerad 2009-07-18 23:11:41

tack för en supertrevlig och god middag!! hälsa mor din!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela