prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tisdag!

Publicerad 2009-01-27 22:44:58 i Saras dagar

Hej mina korvar!

Idag har jag jobbat hela dagen och det har gått superbt! Fick dessutom massa besök :) imorgon blir det jobb igen... åt typ inget till lunch (var ej hungrig) så idag när jag kom hem till älsk var jag helt slut och illamående... men han skämmer bort mig som vanligt och nu mår jag som en prinsessa igen.

Imorrn jobbar jag 11-19.30 (igen) så jag får väl se till att ha med mig lite mer lunch då! Annars får jag faktiskt skylla mig själv... jag blev helt chockad när jag ställe mig på vågen imorse. Måste väga mig på en riktig, det där kan inte stämma..

Nu blir det en varm dusch och sedan sovdags.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela