prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

och allt du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig.

Publicerad 2009-01-28 22:47:40 i Kärlek



Jag älskar dig så mitt hjärta spricker.
När du har ont, har jag ont.
Och när du gråter gråter jag.
Jag vill aldrig tvingas leva utan dig.
Jag vill leva med dig, alltid.
Du är den enda som förstår mig,
som jag är helt och hållet naken med,
fysiskt och psykiskt.
Det var en omöjlighet för bara några månader sedan...
Jag tänker på dig på jobbet fortfarande,
blir lika glad av ditt sms som jag blev då.
För ett och ett halvt år sedan...
Tänk att jag har hållit ett förhållande, så länge.
Grattis Sara till världens underbaraste, mest omtänksamma pojkvän någonsin.
1,5 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela